E
Explicit
Jerry har varit borta i 1½ vecka nu och idag fick jag äntligen reda på var han är..
Han är i en by ca 2 km härifrån fågelvägen. En kvinna hade sett honom runt ett övergivet hus och bla suttit och jamat på trappen.
Jag slänger mig dig, ser honom tillslut men han springer ÅT ANDRA HÅLLET!!??
Både jag, mannen och sonen har försökt få honom att komma, men han sitter och tittar men sticker så fort vi kommer för nära.
Har ni några bra tips?
Har ni någonsin provat en sån där kattfälla som kommunen använder? Det var en söt liten kattflicka runt samma hus, som verkade löpa.. Tror ni han kommer när löptiden är över?
Har ni fångat någon motsträvig katt och isåfall hur??
Provade skramla med mat men det hjälpte inte.
SKulle ni lägga ut mat där så han stannar där, eller va hård och låta han komma hem om han är hungrig??
Jag vill ju inget hellre än att han ska komma hem!
TACKSAM FÖR ALLT!!
/M
Han är i en by ca 2 km härifrån fågelvägen. En kvinna hade sett honom runt ett övergivet hus och bla suttit och jamat på trappen.
Jag slänger mig dig, ser honom tillslut men han springer ÅT ANDRA HÅLLET!!??
Både jag, mannen och sonen har försökt få honom att komma, men han sitter och tittar men sticker så fort vi kommer för nära.
Har ni några bra tips?
Har ni någonsin provat en sån där kattfälla som kommunen använder? Det var en söt liten kattflicka runt samma hus, som verkade löpa.. Tror ni han kommer när löptiden är över?
Har ni fångat någon motsträvig katt och isåfall hur??
Provade skramla med mat men det hjälpte inte.
SKulle ni lägga ut mat där så han stannar där, eller va hård och låta han komma hem om han är hungrig??
Jag vill ju inget hellre än att han ska komma hem!
TACKSAM FÖR ALLT!!
/M