Fan Fan Fan !:'(

enjes

Trådstartare
nu är Two Socks tyvärr död:cry: :cry: :cry:
bröt benet..

FAN !

R.I.P
Two Socks
f. 02-04-08
d. 05-09-19

strumpanfin.jpg

Sv: Fan Fan Fan !:'(

Fy vad tråkigt.. sånt där händer alltid fel hästar :cry: stå på dig *kram*

ja men varför just mina älsklingshästar ?:cry:
en annan har dragit på sig en senskada nu också:cry:

den startade i breeders va? såg när den bröt... det är jättehemskt men tyvärr sånt som händer.....min favvis gjorde det...rätt av...det var jäkligt äkligt att se..inget jag vill se igen

Neej va jobbigt!! :cry: *kramar om*
Kan tänka mig hur du känner nu! Vill inte ens föreställa mig d själv.. :crazy:

tack båda två..inte för att jag red henne nu, men jag red ju in henne så det känns så tråkigt:(

nej gud vad trist, inte two socks. När hände de?
jag tycker de är värst när så unga hästar dör, och de känns alltis som en tung tung sten tynger ens hjärta när de händer. I somras var de ju en som bara föll ihop mitt under ett löp och hjärtat gav upp och i väåras var de ju nån som dog på mållinjen. För inte så längesen nödslaktates en häst.
Förra Grand National bröt en häst benet, den var så underbart vackert, korpsvart och elegant. ett ungt sto. ´De känns alltid lika tungt, och även om de känns tungt när äldre hästar försvinner så känns de ännu värre när de yngra faller ifrån. De som inte har fått uppleva livet riktigt än.

hhmm..trodde det var den som bröt ner på övrevoll....hmm..nåt som inte stämmer...
men det är alltid lika hemskt...

Liknande trådar

Övr. Hund Finns det nån här som skulle ha lust att hjälpa mig tolka poäng från en hunds korningsresulat? :) Jag är alltså helt obekant med detta...
Svar
9
· Visningar
1 951
Senast: Fruentimber
·
Avel Årets tråd! Fyll på! Arabiskt Fullblod Egmont ox, f.1991 Galba ox, f.1994 Gotlandsruss Drott 648, f.2008, d.2014-01-15 pga stallbrand...
2
Svar
23
· Visningar
4 337
Senast: Verlin
·
Hästvård ***DISCLAIMER: Veterinär är inkopplad och har varit från början. Denna tråd är skapad för att få mer input plus att jag själv tycker det...
Svar
11
· Visningar
2 431
Utrustning Detta är alltså av nyfikenhet och intresse, och då jag har Buke till hands så kunde jag inte låta bli att ställa frågan här. Jag tittade...
Svar
17
· Visningar
2 155
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka