Fälttävlansträning

E

Erika M

Nu är det så att jag gärna skulle vilja komma ut på någon fälttävlansträning (terrängträning) med min medryttarhäst innan det blir vinter, men mitt problem är att jag inte vet hur man hittar träningar! Hur gör man? :o Tar man kontakt med tränare och frågar om de har någon träning? Eller går man på den vägen att man letar reda på någon klubb som har träning?

Eller det kanske är lite sent för träningar nu på hösten? Kan inget som sånt här, som ni märker.

Om ni koll på någon träning, i Stockholmsområdet, den närmaste tiden får ni hemskt gärna PM'a mig!

Liknande trådar

Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
13
· Visningar
693
Senast: Rosett
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
Svar
13
· Visningar
836
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 423
Senast: Mia_R
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
624
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka