Fälttävlansprojektet

A

Anol

Satt och läste på någon hemsida om fälttävlansprojektet (kan det ha varit ASVH:confused:) i somras. Blev lite intresserad då mitt sto själv tävlat en hel del fälttävlan men jag hittade aldrig så mycket info. Tror man skulle kontakta någon för att få veta mer men då jag är helt ny på det här med avel kändes det lite som att "ska lilla jag:confused:"...

Bestämde i alla fall efter att ha kollat på en del hingstar att Lasandos skulle kanske passa mitt sto och han har ju avkommor som gått bra både i dressyr och hoppning. Gissa om jag, när jag sen satt och läste om detta projekt och också senare såg att Lasandos är med i detta projekt,blev lite stolt över mitt val av hingst.

Finns det någon som kan berätta mer om detta projekt som när detta startades? Hur det gått för de som är med i detta projekt? Vilka som är med i projektet, ja allt ni vet:D

Sv: Fälttävlansprojektet

Satt och läste på någon hemsida om fälttävlansprojektet (kan det ha varit ASVH:confused:) i somras. Blev lite intresserad då mitt sto själv tävlat en hel del fälttävlan men jag hittade aldrig så mycket info. Tror man skulle kontakta någon för att få veta mer men då jag är helt ny på det här med avel kändes det lite som att "ska lilla jag:confused:"...

Bestämde i alla fall efter att ha kollat på en del hingstar att Lasandos skulle kanske passa mitt sto och han har ju avkommor som gått bra både i dressyr och hoppning. Gissa om jag, när jag sen satt och läste om detta projekt och också senare såg att Lasandos är med i detta projekt,blev lite stolt över mitt val av hingst.

Finns det någon som kan berätta mer om detta projekt som när detta startades? Hur det gått för de som är med i detta projekt? Vilka som är med i projektet, ja allt ni vet:D

Tja det blev väl inte så mycket mer av det än det du redan har läst tror jag :confused:

Jo mer info måste väl finnas:confused:

Vilka hingstar var med i projektet och gav det resultat? Var det några meriterade ston med i projektet och pågår det fortfarande?

Vilka hingstar var med i projektet och gav det resultat? Var det några meriterade ston med i projektet och pågår det fortfarande?

Jag kommer inte riktigt ihåg men Landlord var väl med oxå och så några andra , ja men alltså det dog väl ut för ingen var intresserad av varken det ena eller det andra.

Vet att Oldtimer xx var med.
Projektet är borta..
Bibbi vet säkert allt :idea:

Come Fast xx var också med, misstänker att Douglas är en "sån" häst

Bibbi vet säkert allt, men det var L-E Gällerdal som basade för projektet. Frågade faktiskt honom om det för ett tag sen och det var så att det hade runnit ut i sanden

Tack för era svar...

ok...ännu en fråga:o vem är bibbi? Nick?
Är ju ny här på forumet...:angel:

emma-vsm: Sonen måste ju ha ärvt det någonstans ifrån :angel: Fantastiskt duktig på hästar och fantastiskt förvirrad :D

Fantastiskt duktig och fantastiskt förvirrad..... låter som typisk läkare :rofl:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 774
Senast: Jahaja
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 546
Senast: nexxa
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 388
Hästhantering Hej! Då jag försökt att läsa mig till att hitta till mitt ”problem” men hittade inget som riktigt stämde in på mitt dilemma. Här är lite...
Svar
9
· Visningar
1 923
Senast: Joro253
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Valet i USA
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur