Fälttävlansmärket - klisterlappen?

Equilina

Trådstartare
Får man inte det längre? Alltså själva klisterlappen att sätta på det gröna kortet?

Jag och en kompis tog märket i somras/höstas, och varken vi eller någon annan av de som tog samtidigt har fått någon klisterlapp...

Hilfe bitte :)

Sv: Fälttävlansmärket - klisterlappen?

Nixpix, nu ska det skrivas in på förstasidan i Ryttarboken att man avlagt godkänt prov för ft-märket.

Jo, det fick vi ju, men tyckte han sa att det skulle skickas hem också. Antingen så missuppfattade/hörde jag fel, eller så hade han inte heller någon koll på läget :D

Tack för svaret!

Ok, bra, så länge du har fått underskriften i Ryttarboken är det lugnt :)

Jag tog märket i somras och fick både klisterlapp och underskrift i ryttarboken.

Nähä? Jag vill också ha ett klistermärke... :( Jag vill, jag vill, jag viiiill!!

Vad gäller om man tog märket för sisådär tio år sedan o inte hade ngn bok? Jag har ju klisterlapp.

Det har jag med och jag antar att man isf visar kortet istället om nån vill se.

Klisterlappen gäller. Själv har jag både klisterlappen och underskrift i Ryttarboken. Kan ju vara bra att se till att få underskrift i RB, är ju inga problem att en tränare fyller i det om man redan har märket.

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 416
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 404
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 073
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar