Fälttävlansläger!

W

WendyoHades

Hej alla små brudar och små pojkar:D
Jag ska gå på fälttävlans läger den 10/8 till den 14/8.
Hofors fälttävlans läger och jag vill gärna lära känna någon innan!
Med B-tränare, och det ska verkligen bli jättekul!
Så svara om du också ska dit eller om du ska på något annat!!:rofl:

Kram
Filippa.:crazy:

Sv: Fälttävlansläger!

hej!

ska anmäla mig till läger på sämsholm 6-9 juli, om det finns platser kvar! var ligger Hofors? kanske kan åka dit me!

mvh
elodtgg

Det är en bit från Västra Götaland till Hofors.... fråga Novali som precis åkt :angel: men självklart är du välkommen och vill du slita hårt och hoppa på en fin bana kan det vara resan värt ;)

Så en liten rättning WendyoHades
Nån B-tränare träffar du inte i Hofors utan en C-tränare men det gör nog ingen större skillnad :angel:

Ohh, jag har precis varit på fälttävlansläger i Hofors! :) Kom hem i torsdags! Det var verkligen jätteroligt, vi hade hur kul som helst! :banana:

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 046
Senast: Roheryn
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 288
Senast: Acto
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 977
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 409
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar