Fälttävlansgymnasiet i Falkenberg

Fjording-galning

Trådstartare
Vart kan man läsa om det??? :confused: Hittar inte... Vad är det för grund? Naturbruk eller natur eller...? Har varit inne på falkenberghästkomunens hemsida utan resultat och likaså gymnasieskolan i falkenberg...:smirk:

så please, help me! :bump:

Sv: Fälttävlansgymnasiet i Falkenberg

Ja alltså jag har ju egna hästar och kan bara svara för den delen då,du kan ju även låna hästar där att rida på.

Stallet som man har sina hästar i är verkligen inget att hurra över,dyrt och det enda som finns är i princip en box och en hage (med mkt dåliga staket.) Dom använder gladeligen ståldtråd till hästarna vilket jag inte tycker fungerar,inte för min häst iaf. Jag fick göra min egen hage till slut:mad:

Och stallägarna är hopplösa.

Men,men tränaren är ju Anne Persson och hon är ju (som många nog vet) mkt meriterad och välutbildad. Så hon är ju bra,man har 3 träningar i veckan. JA...känns som om detta blir väldigt rörigt..kan du inte pm:a i stället om du vill veta mer...känns som om jag blandat ihop allt och inget nu:confused:

MVH Rebecka

Liknande trådar

Anläggning Jag behöver lite input! Det är som så att där jag har min häst så har vi fått en del i en maskinhall att ha som "ridhus". Tanken är att...
Svar
7
· Visningar
1 408
Senast: AliceZeta
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 021
Senast: NotlikeI
·
Foder & Strö Efter att ha fått analyssvaren på årets grovfoder satte jag igång och räknade foderstater. Då kvoterna är lägre än jag haft förr behöver...
Svar
15
· Visningar
3 049
Senast: Kodiak
·
Hästmänniskan Söker en allroundhäst som ska ridas av mig och tjejerna och gå i allmänt blandad ridning såsom i skog och mark, på ridlektioner, för...
2
Svar
27
· Visningar
3 126

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat