Fälttävlansdressyr

emma-vsm

Trådstartare
Ja, det är ju så ibland, att man är så illa tvungen att trimma dressyr, speciellt när det vankas tävling ;)

Fick med mig fotograf igår, det kändes hyfsat stundtals, men när jag fick se bilderna kändes det inget bra alls längre.. hmm

Mina händer är väldigt brett isär, och stundtals är det medvetet men inte hela tiden. Han (jag?) petar in sin lilla nos också. Men vad kan man begära av ett simpelt fälttävlansekipage, vi har ju redan disskutterat här att vi INTE tycker att det ska bli dressyrtävling av fälttävlan, eller hur?? :devil:

j_001.jpg

j_002.jpg

j_003.jpg

j_004.jpg

j_005.jpg

j_006.jpg

j_007.jpg

Fortsättning i nästa inlägg...

Senast ändrad:
Sv: Fälttävlansdressyr

En tjusig bild som illustrerar en perfekt nerförsbacke:

j_008.jpg

:rofl::rofl:

Så, har ni några bilder där ni leker dressyrtanter??

//Emma

Han är så himla snygg! :love:
Ni är jättetjusiga!

Jag red lite banan igår första gången sen Åkerbo med Sigge, inte kul. Han som normalt ALLTID är en liten ängel i alla lägen var som en tickande atombomb. Hejja :crazy:
Inga bilder dock (tack och lov).

Emma! Du och jocke är jättefina! Om han nu petar in näsan ibland så beror det på att han vill kolla in sin fina sommarmage....:angel::rofl:

Hihi, vadå för sommarmage? Han som är så vältrimmad :angel:
Som dressyrhäst iaf :devil:

Tack och tack till Murray med!

Seså, in med lite bilder nu, det är inget att skämmas över. Vi har ju så fin stämning här på fälttävlan!:p

Hihi, vadå för sommarmage? Han som är så vältrimmad :angel:
Som dressyrhäst iaf :devil:

Tack och tack till Murray med!

Seså, in med lite bilder nu, det är inget att skämmas över. Vi har ju så fin stämning här på fälttävlan!:p

Men jag HAR ju inga dressyrbilder att lägga in????

Jamenvisst!!

Gud vad ni är fina! Blir spännande att se honom live!

Lille herrn kan också, men honom har jag inte så mycket bilder på:
7617380.jpg

9026991.jpg

9027023.jpg

Så, nu ska jag sluta :o:D

Novali01:
Inga bilder? :eek:
Det får vi ändra på! Har äntligen fått tillbaka MIN kamera så jag är i fotartagen just nu.

GAH!
Sigge är :love:, men det vet du nog redan!

"Lille"bror ser mkt trevlig ut också!!!
Mumma! :love:

jag älskar dina hästar, så otroligt fina båda två.
Vad har du för sadel och vad är de för stövlar ??

Sigge är min lilla pärla :love:
Det är synd för bilderna på Lasse gör honom inte riktigt rättvis. Han har börjat gå riktigt bra nu på sistone, starkare i den långsammare takten och börjat lätta lite fram.
Tack :bow:

FT_ryttare: Tack snälla :bow:
Sadeln är en Cobra (motsvarar jaguaren typ) och stövlarna Königs.

vi har ju redan disskutterat här att vi INTE tycker att det ska bli dressyrtävling av fälttävlan, eller hur?? :devil:

amen :bow:

:D

jättefin häst!!! och jag är övertygad om att man inte ser magen när han står rätt vinklad mot kameran :angel:

och Sigge är jag som alltid vääldigt avundsjuk på, jag som precis satt här och gladde mig åt min dressyr i sahrendorf :D intalar mig att dom här hästarna också skulle få 70 ( :eek: ) staff i dressyren om dom var här nere :angel::D;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka