Fälttävlans märkeskurs?

S

Skuggis

Jag är lite sugen på att ta fälttävlans märke (nästa år) Men klubben jag rider för har aldrig några sånna kurser, kan man typ åka till nån annan klubb o ta det där? Måst man typ va medlem i den klubben oxå? ._.

Sv: Fälttävlans märkeskurs?

Det bästa är nog att kontakta någon FT-tränare i ditt distrikt så kan dom säkert hjälpa dig!
Lycka till

Sv: Fälttävlans märkeskurs?

De flesta tränare kräver inte att du måste bli medlem i en annan klubb för att kunna vara med och ta märket.

Kontakta en tränare så får du hjälp!

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Ajda
·
Utrustning Tjo, preppar stallet för att hovis kommer imorgon, dags för skor för grabbarna och med tanke på vädret så lär det väl bli brodd oxå. I...
Svar
9
· Visningar
819
Senast: Shixle
·
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 330
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
539
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Hälta hos 10 veckor gammal valp.