Fälttävlans klubbar?

nowa

Trådstartare
Vet någon var jag kan nå fältridklubbar på internet i hela sverige? Någon hemsida där jag kan nå alla klubbar el likande?
Tacksam för svar/ Nowa

Sv: Fälttävlans klubbar?

Inte finns det speciella klubbar men om du vill ha tag i några i "vår" närhet som har terrängbanor så har vi Tågarps LRF, Dagstorp, Össjö. Skromberga håller på att bygga de har i alla fall en del terränghinder.

Sen har Ted Velander en bana i S Sandby.

Lite längre iväg finns Gärds, Sydslätten och Vinslöv.

Vill du hittar klubbar i hela Sverige så gå in på tävlingsterminen på ridsportsförbundet och titta vilka som arrangerar tävlingar så hittar du en hel del.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 321
Senast: hamilton1
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 435
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 061
Senast: Sharpless
·
Fälttävlan Hej! Jag har på sistone funderat över tävling med ”min” islandshäst, men jag vill inte tävla i femgång/fyrgång. Då både jag och hästen...
Svar
11
· Visningar
2 727
Senast: xfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka