FÄLTTÄVLANS DRESSYREN!!!!! kris!

C

celiica

Tränset som är nytt på hööks! det smala flätade tränset...
prudukt 18/35, får man använda det i dressyren på fälttävlanstävling?! vet att man inte få ha dekoration på nosgrimman, men hur är det egentligen med dom flätade nosgrimmorna och pannbandet!=?

ska tävla på söndag och har bara det tränset, vill veta omj a måste köpa nytt...svara snälla!!!!

Sv: FÄLTTÄVLANS DRESSYREN!!!!! kris!

Man får väl ha nästan allt bara det är av läder. Alltså vi har stenar i pannbandet och det är tillåtet.Bara det är av läder inte av kedja.. Har tom sett de som rider med dressyren med pullanosgrimma.

Liknande trådar

Ridning Hej, jag vet att det finns 1000 trådar om detta, men skulle ändå vilja ha lite egna svar så jag lägger upp en ny :) Jag ska köpa min...
2
Svar
32
· Visningar
2 751
Hoppning Kan man bli obrydd/orädd att hoppa om man tidigare funnit visst obehag/rädsla? Alltså kan man träna så pass mycket, hoppa så pass mycket...
Svar
13
· Visningar
1 977
Senast: Emsan
·
Hästmänniskan Hej! Jag, min mamma och lillasyster har en 22 årig (riktigt pigg) C-ponny som vi "delar på". Jag och min lillasyster tävlar regelbundet...
Svar
7
· Visningar
1 297
Senast: Bass3
·
Körning I höst ska jag för första gången tävla i körning på annat än klubbtävlingar. Eftersom jag inte tävlat innan så sitter jag och...
Svar
6
· Visningar
1 215

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka