Fälttävlans banor nära stenungsund

W

Wikiing

Hej ngn som vet vart den närmaste fälttävlans banan från Stenungsund finns??:)

Sv: Fälttävlans banor nära stenungsund

Hej!
Var tvungen att kolla på kartan vart Stenungssund ligger ;)
Jag vet att det finns en bana i Trollhättan. Det är väl det närmaste stället där det brukar vara tävlingar iaf:) Sen är det ju inte mina områden så jag kan inte säga om det finns några träningsbanor... Ta kontakt med Fälttävlans ansvarig i distriktet så kan de säkert ge dig fler svar:laugh:

Närmsta bana är nog Säve som ligger på Hisingen. Den ligger i direkt anslutning till Säve galoppbana. I Trollhättan finns en bana, sök på Trollhättans FRK. Ca 1,5 timma från Stenungsund (i närheten av Alingsås) ligger Hajjerna. De öppnar så fort snön smält bort och det torkat upp lite och kommer att ha träningar och pay & jump i terräng under 2010. Banan kan du googla efter :)

Hej,
Du kan PM:a mig , anordnar träningar för B tränare. Bor i Lilla Edet, vi brukar åka till Sämsholm, thn hajjerna mm...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 273
Senast: Lady_S
·
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 326
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 321
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka