fälttavlands kort i västernorrland?

LaQuent

Trådstartare
Någon som vet om klubbar runtomkring Västernorrland(sundsvall´s hållet) som har så att man kan ta fälttävlands kort!?

Sv: fälttavlands kort i västernorrland?

Det finns inte en enda aktiv fälttävlansbana i hela Västernorrland :(

Men du har inte så långt till Tjärnterrängen, mellan Hammarstrand och Bispgården ungefär. Där finns en privat jättefin bana, de brukar ta dit tränare några gånger per år och även ordna prov för fälttävlansmärket.

Annars är det nog Åsarna, Bollnäs eller Hofors.

Vi kommer börja bygga lite hos mig i Ö-vik till våren och förhoppningsvis får vi ihop så att vi kan hålla träningar här i sommar, men jag tror inte att det kan bli någon märkestagning i år.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter CCI4*-S har länge efterfrågats i Sverige och nu blir det verklighet. Det är Kristianstad International Eventing som tar sitt...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 286
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 273
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag är lärd att när man andas in, spänner sig diafragman, kortar ner sig och lungorna kan därmed expandera. Detta gör att andas in och...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka