Fälttävlan Udden 28/9

Pazuzu

Trådstartare
Jag tänkte att åka och fotografera fälttävlan för första gången nu på söndag, men jag blir lite osäker på hur långt från anläggningen banan ligger, dvs hur lång tid det tar att gå till den från parkeringen? Vill ju inte missa första starten. Har kikat på anläggningsskissen, men det är svårt att få en uppskattning om hur lång promenaden blir.

Om någon dessutom har ett tips på ett bra hinder som man som publik kommer nära intill är det välkommet. :)

Det är en bit att gå, upp emot en kilometer kanske? De flesta hindrena är ute på fältet så det är många man kan komma nära :)

Du får gärna fota en liten brun häst som har förmodligen har startnr 110 (om de inte ändrar listorna) ;)

Vad bra, då vet jag på ett ungefär. :)

Ska definitivt försöka få er på bild om jag inte tabbar mig på något sätt. Lätt hänt vid nya tävlingsformer och -situationer. :angel:

Jag tänkte att åka och fotografera fälttävlan för första gången nu på söndag, men jag blir lite osäker på hur långt från anläggningen banan ligger, dvs hur lång tid det tar att gå till den från parkeringen? Vill ju inte missa första starten. Har kikat på anläggningsskissen, men det är svårt att få en uppskattning om hur lång promenaden blir.

Om någon dessutom har ett tips på ett bra hinder som man som publik kommer nära intill är det välkommet. :)

Kolla gärna om jag fastnade på bild, startnr 239 :)

Nej, jag stod på terrängbanan hela tiden. Ska nog ta tag i bilderna ikväll. Om ni PMar mig och uppger er epostadress samt vilken häst det gäller (sorterar dem i mappar utifrån hästen) så mailar jag över dem när de är färdiga. :)

Liknande trådar

Gnägg Jag hoppas det här är rätt ställe för tråden... Jag tänkte åka till nationaldagstävlingarna på strömsholm och titta lite, men jag har...
Svar
3
· Visningar
927
Senast: Waikiki
·
Övr. Hund Helgen 10-11/8 hade bergslagens vallhundsklubb Ik2-tävlingar utanför Örebro. En klurig bana, ganska svåra (men roliga!) får och rejält...
Svar
4
· Visningar
1 183
Senast: Jenka
·
H
Fälttävlan Japp, nu har jag och min lilla ponny startat vår första riktiga fälttävlan, Vi startade redan ifjol en klubbklass, "mini" där...
Svar
5
· Visningar
1 215
Senast: HoneysEmma
·
Övr. Hund Utställningen i Bröndby, Köpenhamn, Danmark, igår söndagen den 16 september blev en intressant tillställning. Jag bestämde mig inte ens...
Svar
11
· Visningar
1 296
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama