Fälttävlan på TV

Sv: Fälttävlan på TV

Eurosport ikväll Onsdag 5 Maj !!!
19:50 Ridsport: Kentucky i Lexington, USA Fälttävlan (20:50)

Frågan är om man får se O Townends fall, även om jag redan sett det för många gånger på YouTube :(

Sitter här och väntar på sändningen från Kentucky....:angel:
Vad :devil: håller Eurosport på med?? Det går ju något jäkla program om värdstäder inför OS eller VM eller något, inte är det några hästar iaf...:grin:
Är ju just typiskt:mad:

Eurosport nu på Onsd. 15 Sept, men jag är osäker vlken tid som gäller, kolla själva.

19:20 Ridsport: 3-dagars tävling i Burghley, England (20:50)

Tiden inom parantes brukar vara sluttiden, tror jag. Dock kan man ju inte vara säker på att sändningen börjar 19:20 ändå, jag vet inte hur många gånger jag slagit på eurosport för att se ridning och de istället klämt in en dokumentär om vinter-os :grin:

jag har skrivit hela 2 arga mail åt dom p.g.a. förseningar och utgången ridsport!

När jag spelar in från eurosport spelar jag innan både minst en timme före och efter. Det är så surt om man bara får med de första eller sista tio minutrarna.

tips kolla om det är livesändningar före då är det stor risk för förseningar eller för tidig start. Speciellt tennis :devil: för regnar det kan de ju inte spela och matcherna blir inställda eller försenade. Livesändningar är ju just live och händer någonting så blir ju inspelade program uppskjutna. Det är nog inte så lätt för tv att bryta en livesändning då skulle de nog få stora protester från de som följer live.

Senast ändrad:

När det är livesändningar kan man ju åtminstone förstå att de knuffar lite på ridningen. MEN, när de lägger in en dokumentär?!...

När det är livesändningar kan man ju åtminstone förstå att de knuffar lite på ridningen. MEN, när de lägger in en dokumentär?!...

Ja du det beror kanske på vem som sitter vid kontrollbordet eller så har något blivit inställt tidigare under dagen och de slänger i någonting istället som då går över tiden.
Jag är inte så teknisk men jag har en sådan där inspelningsbar digitalbox och den är super vid inspelningar så jag spelar glatt in både det ena och andra och slänger det sen lika kvickt när jag sett hästsporten.

Senast ändrad:

Inspelningsbar box, hästmänniskornas bästa vän i tv världen!:love:;)
Det är så mycket enklare att spela in med en sådan, går in hur många timmar som helst och enkelt att ta bort det som man har sett, eller som blev tennis istället för ridsport tex.

Hur ska man klara VM nu när man flyttar till hus utan en sådan box?:eek:

Nog är detta från årets sista 4-stjärniga i Pau ?

Onsdag 24 Nov på Eurosport

20:30 Ridsport: FEI Classics Series i Pau, Frankrike (21:30)

Eurosport nu på Onsdag 18 Maj :)

21:05 Ridsport: Kentucky i Lexington, USA (22:05)

Mary King kom både 1 och 2'a.

Eurosport nu på Onsd 20 Juli

21:20

Ridsport: Nations Cup Series i Aachen, Tyskland (22:20)

22:50

Ridsport: Riders Club (22:55)

Liknande trådar

Hemmet Lite tokig rubrik, men så fick det bli! :rofl: Vardagsrummet i lägenheten vi köpt känns lite svårmöblerat, och det stora kruxet är var...
Svar
13
· Visningar
4 268
Senast: Pilot
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Söndagens terrängritt på SM i fälttävlan i Hovdala International Horse Trials visas direkt i webb-tv. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 299
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Även om vi på den här forumdelen kanske inte nödvändigtvis är sådär jättegamla, tyckte jag ändå att det skulle vara kul och höra om det...
Svar
18
· Visningar
1 597
Senast: Jojjosan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama