Fälttävlan debutant

V

Vixan

Skulle vilja ha information om alla tävlingar i fälttävlan med debutantklasser runt omkring småland... Helst inte mer än 3 timmar från jönköping... Tycker evrkligen det är jättesvårt att hitta tävlingar här runt omkring! Tackar för all hjälp jag kan få!

Sv: Fälttävlan debutant

Vad sägs om att använda SvRF:s egen söktjänst? Länk
Där är det bara att fylla i datum, gren, nivå och sen kan du välja en klubb i närheten av där du bor och fylla i maxavståndet du kan tänka dig att åka.

Mantorp, Kinda, Åkebo, Ekenryttarna, Skara, Skövde, Bräntomt, Trollhättan, Mariestad, Borås, är de jag kommer på så här på rak arm.

Senast ändrad:

Du har Tranemo som arrangerar tävlingar varje år runt 1 maj. I år sker det den 28-29/4. :banana:

lånar lite.. var ligger ekenryttarna?

Udden är väl typ 3 timmar från jönköping..

Vad sägs om att använda SvRF:s egen söktjänst? Länk
Där är det bara att fylla i datum, gren, nivå och sen kan du välja en klubb i närheten av där du bor och fylla i maxavståndet du kan tänka dig att åka.

Var bara medvetna om att lokala tävlingar (och andra med för den delen) uppdateras dåligt på förbundet. :crazy: Speciellt när säsongen kommit igång. Kolla klubbarnas egna hemsidor.

Jodå, men där får hon ju framförallt se vilka banor som ligger inom hennes radie :) Det var mest det jag tänkt på.

Var bara medvetna om att lokala tävlingar (och andra med för den delen) uppdateras dåligt på förbundet. :crazy: Speciellt när säsongen kommit igång. Kolla klubbarnas egna hemsidor.

Håller med dig, men det är sällan så att tävlingar inte kommer ut på SvRF sidan men däremot kommer det ju sällan med när de flyttas eller utgår. Så kolla där och gå sedan till klubbarnas hemsidor för säkerhets skull. Sen är det inte så långt till Örebro,Sämsholm,Styringe och Hermanstorp heller så som du ser har du massor av tävlingar att välja på jämnfört med oss andra stackare....

Liknande trådar

Hundträning Vi är nybörjare och har startat en tävling. Tränar med min yngsta, hon tycker det är jättekul. Jag tycker det är jättesvårt att hitta...
Svar
12
· Visningar
634
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
686
Senast: Snurrfia
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Ketrawzc
·
Hemmet Det blir fler och fler saker som ska laddas/drivas med USB nu för tiden. Försöker hitta någon form av stående digital klocka med flera...
Svar
7
· Visningar
307

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Textilåtervinning
  • Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18