fältävlanskortet

I

Illen

heej!
jag tänkte ta fältävlanskortet och undrar var någonstans man kan hitta olika ställen där man kan ta det. Jag bor i Göteborg
:banana:

Sv: fältävlanskortet

Säve? Där tog jag mitt iaf, gick smidigt och enkelt!:)

okej, det öåter ju nära och bra!
vart hittade du infon om den? ringde du och frågade eller är det ngn speciell tränare som håller till där?

Hmm, var nått år sedan jag tog kortet, och då var det mamma som ordnade allting, så jag vet inte riktigt...:o

Dom kanske har en hemsida?:D
Det finns en tränare där som var med när vi gjorde kortet, och har tränat för henne ett par gånger efter det på både Säve och Sämsholm.:) Vet inte om man får skriva namnet här riktigt...?

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Hundavel & Ras Jag har tänkt att frysa in sperma från min ena hane i år, i fall att jag själv vill använda honom längre fram. Är det någon som har...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Linda_A
·
Fritid Har bokat en lägenhet några dagar i Varberg för att främst fokusera på skrivandet av min roman. Men äta behöver jag ju såklart och för...
Svar
8
· Visningar
486
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
349

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka