Falskt Instagrammail?

Whisperia86

Trådstartare
Fick mail från Instagram om att jag hade problem med att logga in och sen en länk för att återställa lösenord? Klickade inte men mailet såg äkta ut. Är det fler som har fått eller har någon försökt ta sig in på min Instagram? Har aldrig själv loggat ut den sen jag skaffade den för ca 4 år sen

Fick mail från Instagram om att jag hade problem med att logga in och sen en länk för att återställa lösenord? Klickade inte men mailet såg äkta ut. Är det fler som har fått eller har någon försökt ta sig in på min Instagram? Har aldrig själv loggat ut den sen jag skaffade den för ca 4 år sen
Maila o fråga?

Det första jag brukar göra om det inte är uppenbarligen fake är att kolla avsändaren, oftast är det någon konstig email om det är fake. Oavsett vilket så är det bättre att gå direkt till instagram.com eller vilken sida det nu gäller och göra det snarare än att klicka på länkar i emails.

Liknande trådar

IT & mobiler Har fått ett mail om att facebook mottagit en begäran om att återställa mitt lösenord, och en kod i mailet. Jag har ju som ni kanske kan...
Svar
12
· Visningar
636
Senast: tgd
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
679
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
891
Senast: hundtant
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 162
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar