Falsk vän

Emilia090807

Trådstartare
Hej, min vän i skolan pratar myckeet skit om en i vår klass ( vi kan kalla hon Hanna) Meen hon är med Hanna oftaaa utanför skolan och då är dom liksom bästavänner. ( hon är aldrig med Hanna i skolan)

Och när vi är med varann så säger hon typ att hon inte vill va med Hanna och hon är dryg osv 😒 Är absolut inte avensjuk fast de kanske låter som det haha, Men tycker bara det är ett typ "falskt" beteende?😅
OCH hon blir avensjuk så fort jag pratar med Hanna../ 14 år

Hej, min vän i skolan pratar myckeet skit om en i vår klass ( vi kan kalla hon Hanna) Meen hon är med Hanna oftaaa utanför skolan och då är dom liksom bästavänner. ( hon är aldrig med Hanna i skolan)

Och när vi är med varann så säger hon typ att hon inte vill va med Hanna och hon är dryg osv 😒 Är absolut inte avensjuk fast de kanske låter som det haha, Men tycker bara det är ett typ "falskt" beteende?😅
OCH hon blir avensjuk så fort jag pratar med Hanna../ 14 år

Fult beteende. Har du konfronterat henne och sagt att du inte gillar att höra sådant prat?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 144
Senast: ameo
·
Tjatter Jag går i 8an, förra året när ja börja 7an så kände jag ingen. Blev sen vän med en. Hon och jag är i skolan varje dag bara vi, vi är...
Svar
6
· Visningar
1 394
Senast: Liten
·
Tjatter Hej, min bästavän som även är min enda vän har på senaste typ sluta vilja vara pga av att hon spelar och att hon "måste spela" (haha)...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: Araminta
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 604
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar