Fakta om Minigrisen

J

Juvelflickan

Hejsan!

Jag skall göra ett arbete om dessa "små" underbara varelser :)
Men jag hittar inte någonstans info om släkte, familj och art????? :confused:

Om någon vet eller kanske har en bok att titta i så vore jag ytterst tacksam för svar!

"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga och be för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"

Sv: Fakta om Minigrisen

Om du går in på google.se så kan man hitta massor med sidor om minigrisar! :smirk:

Sv: Fakta om Minigrisen

Tro mig, jag har letat. Men jag har inte hittat något om deras släkte, art och familj.
Annars skulle jag ju inte frågat :D

"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej. Hittade detta kåseri ute på nätet och tyckte det var en ganska rolig sammanfattning om hur hästmänniskor ute i stallarna ibland...
2
Svar
25
· Visningar
4 311
J
Övr. Djur Hejsan! Finns det någon som kan hjälpa mig med detta? Eller kanske har en exemplarisk bild på vad råttor gärna sysselsätter sig med...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Isis
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag undrar vilken hingst detta är? Tacksam för svar! "Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga och be för...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
17 927
Senast: Boj
·
J
Hästvård Hejsan! Jag hade tänkt att skriva, undersöka och se vad jag kan få fram genom att hitta information och övrigt om "eksemet på...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama