Pettsson

Trådstartare
\"Faksen\"

Vill meddela er alla att efter mitt samtal med Jan-Olov idag har jag fått veta att han mår mycket bättre! Han sa att förhoppningsvis kommer han att få komma hem redan inom de närmsta dagarna :banana:
Känns så otroligt lättande, ville bara lugna er där ute som följt detta!

Re: \"Faksen\"

Tack för uppdateringen! Och vilken tur att det var så goda nyheter! :) Hade varit så fruktansvärt med en annan utgång..

Du kan ju tänak dig hur man rätt som det var pustade ut rejält efter att han sagt de rätta orden.. :crazy: Känns så underbart!

Då håller vi tummarna för att han fortsätter att återhämta sej...
:bow:

Läste i HT i dag att Faksen nu har fått komma hem till sitt stall och att han verkade glad. :D

Skönt! Har inte hunnit läsa den ännu. Är i Bollnäs på besök så jag har inte haft tillgång till HT.. :crazy: Men det är rätt bra att ha er som uppdaterar en när man inte an hitta det man söker själv! :idea:

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 675
Senast: Rosett
·
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 202
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 180

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka