Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg att Hööks har en tömkörningsgjord av märket Fairfield som påminner om Tärnsjös tömkörningsgjord. Är det någon som har den eller har klämt och känt på den i butik? Och i så fall vill lämna ett utlåtande
Aj då. Vad var det som inte kändes bra?Tyckte inte Fairfields tömkörningsgjord känns bra ens i butiken, så jag avstod att köpa den på Hööks.
Främst kvaliteten, och utformning jämfört med andra märken.Aj då. Vad var det som inte kändes bra?
Ja, jag tar nog en sväng förbi den stora staden och klämmer på den. Tack för svar!Främst kvaliteten, och utformning jämfört med andra märken.
Känn på den först om du har möjlighet.
Jag skulle kunna säga exakt samma med tillägget att jag har hört att de ibland inte är symmetriska så om man köper en så kolla det med.Jag har en och är nöjd med både kvalitet och form. Har runda hästar där allting glider trots bra med mankar och den sitter helt ok. Visst är det inte tärnsjökvalitet men för pengarna är lädret riktigt fint, men som vanligt med Hööks så håller jag med om att köpa i butik för det brukar kunna variera rätt mycket mellan exemplaren.