Facettledsartros

Pauling

Trådstartare
Min hund har varit trött och ovillig att röra på sig ett längre tag och nu har vi äntligen hittat orsaken. Hon har ont i ryggen och man kunde se lindriga förändringar i ryggens facettleder. Just nu går hon på Metacam och går på rehabträning, ska på återbesök till vet om en vecka.
Finns det någon som har erfarenhet av detta? Berätta gärna hur ni upptäckte detta och hur det har gått för er. Har ni kunnat träna hunden som tidigare eller är vi dömda till rehab och pensionärsliv?

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 642
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 537
Senast: Badger
·
Hundhälsa Min hund har fått artros. Det var väl lite väntat då hon inte var 100% ren på röntgen vid 1 års ålder (godkänt men inte helt rent) och...
Svar
18
· Visningar
3 367
Senast: movi
·
Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
2 196
Senast: Icfafn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur