Facebookfråga

Tack för snabbt svar. Lite synd kan jag tycka, vore ju kul om man kunde se om man blev stalkad. Naturligtvis bara på positivt sätt :angel:

Vet att jag tidigare följde en blogg och bloggaren kunde se det. Inte exakt mitt namn men var jag befann mig i landet och eftersom det inte var så många som läste bloggen visste hon att det var jag. Vilket absolut inte gjorde något, var bara kul att få ett mail "såg att du varit inte på bloggen, vad tycker du om...?" Så jag tänkte att det kanske fanns en liknande funktion på facebook (har ingen aning om hur det gick till med bloggen, är alldeles för oteknisk för det).

Vet att jag tidigare följde en blogg och bloggaren kunde se det. Inte exakt mitt namn men var jag befann mig i landet och eftersom det inte var så många som läste bloggen visste hon att det var jag. Vilket absolut inte gjorde något, var bara kul att få ett mail "såg att du varit inte på bloggen, vad tycker du om...?" Så jag tänkte att det kanske fanns en liknande funktion på facebook (har ingen aning om hur det gick till med bloggen, är alldeles för oteknisk för det).

Tekniken finns men inte tjänsten.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: sweep
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Wille
·
Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
397
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag loggade ut från fb och behövde logga in igen. En avisering skickades där det stod att någon i Ljungskile nyligen försökte logga in...
Svar
4
· Visningar
600
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama