Få ren dörrmatta och andra textilier från katthår

Wille

Trådstartare
Hur gör man? Har nu stått och gnott på dörrmattan med dammsugaren en evighet och den ser ändå inte bra ut.

Väldigt svårt att svara på en så allmän fråga.

Beror ex.vis på typ av matta och vilket munstycke du använder till dammsugaren.

Vanliga golvmunstycket brukar inte vara så bra på luggig matta t.ex. Vissa mattor blir renast med en bra borste. etc.

Petborsten 😍
Använder till mattor, sammetskuddar, soffan, filtar, dukar, kattsoffan, klösträdet.
Har knappt några hår alls hemma trots tre fluffiga innekatter och en hund 😁

Väldigt svårt att svara på en så allmän fråga.

Beror ex.vis på typ av matta och vilket munstycke du använder till dammsugaren.

Vanliga golvmunstycket brukar inte vara så bra på luggig matta t.ex. Vissa mattor blir renast med en bra borste. etc.
Jag har provat olika munstycken med samma kassa resultat.

Petborsten 😍
Använder till mattor, sammetskuddar, soffan, filtar, dukar, kattsoffan, klösträdet.
Har knappt några hår alls hemma trots tre fluffiga innekatter och en hund 😁
Sliter den inte på materialen? Har hört att den gör det.

Liknande trådar

Övr. Katt Att ha en långhårig misse och inte gilla att ha katthår överallt är ingen bra kombo :laugh: Men jag tycker om prinsessan väldigt...
2
Svar
23
· Visningar
682
Senast: Bison
·
Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
796
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
626
Senast: Linda_A
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?