Få receptbelagd medicin hem i brevlådan

Sv: Få receptbelagd medicin hem i brevlådan

Kanon!! Vissa mediciner är svåra att få tag på, då slipper man åka hit och dit för att få ut rätt.

Sv: Få receptbelagd medicin hem i brevlådan

Jättebra men vem sköter leveranserna? För posten är det ju lite si och så med nu för tiden. Tar till exempel fem dagar för ett brev som skickas med 1-klass brev från en ort 6 mil härifrån. Så kan de verkligen garantera att det kommer fram dagen därpå? 36 kronor är postens avgift för brev upp till 500 gr och tex två flaskor pencillin blir både tyngre och skrymmande. Eller har de något avtal med posten? Jag hoppas verkligen detta kommer att funka men tyvärr är det posten jag inte riktigt har fullt förtroende för längre.

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 332
Senast: Motacilla
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ridsportprofilen och veterinären Karl-Henrik Heimdahl har tillbringat några dagar på en konferens med veterinärer från hela världen i...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Last man standing i Friends blev en 25-årig svensk tjej, Jonna Ekberg. Med hästen Freestyler tog hon hem sista vinnarbilen. – Det var...
Svar
0
· Visningar
738
Senast: Gunnar
·
Hästvård Har skabb på importerad tinker och veterinär har tagit skrapprover och pälsprover och hittat kvalster. Så jag skulle få någon...
Svar
17
· Visningar
2 685
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama