Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min förra häst var helvit, och en riktigt skitgris vilket var en uuuuuunderbar kombination.... NOT!
Jag badade henne alltid med grönsåpa (för givetvis hade hon känslig hud också...) och svansen doppade jag i en spann med klorhexidin... alltså, inte svansroten utan bara själva svansen. Höll svansen där i några minuter, lät den sedan droppa av lite innan jag sköljde rent. Den blev vit vit vitaste vit! Fick tipset från djursjukhuset, som vid ett tillfälle badade hela henne i klorhexidin för att de ville lämna tillbaka en vit häst.... Köpte klorhexidin i typ "dunk" därifrån... Väl värt pengarna! Sen är det kanske inte världens mest skonsamma behandling, så jag gjorde det inte var gång hon badade...
Varmvatten,grönsåpa,gnugga,skölj ordentligt,doppa i en hink med jodopax blandning eller som föregående skrev klorhexedin. En stor klick cowboy magic,fläta o sen ner i påse.
Kropp & Själ
Jag får oftare och oftare "vita fingrar". Det gör inte ont, bara obehagligt när jag tappar känseln. Förr fick jag ont, riktigt ont. Men...
Kläder & Bli fin Jag hade velat se en bild på dina weggings. Har lite svårt att föreställa mig men det låter väldigt intressant!
Och för att förtydliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.