Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag har precis bytt conchos på min sadel, men får inte riktigt ner skruvarna så dom sitter som dom ska. nu står dom upp ca 05-1 cm istället för att sitta jämnt mot sadeln. vet inte hur, eller vad jag ska använda för att få ner dom ordenligt
nej skruvarna är lika långa som dom gamla och jag tror inte dom sitter snett.
problemet är att det enda sättet att få ner dom är att skruva i själva conchon då det inte fanns ett sånt där sex(?)kantigt hål på toppen av skruven så man kunde skruva i den ordentligt först och sen på men conchon, om ni förstår vad jag menar. så nu svävar conchon ca 0.5 cm ovanför sadeln för jag orkar inte skruva ner dom mer. är så svårt att få grepp också
Ekonomi & Juridik
Hej hej
Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.