få bort pisslukt?

N

Naggur

Min lille vovve protesterar ibland när vi lämnar dom ensamna ibland genom att skvätta på bordsben osv. stänger av lägenheten med kompostgaller för att slippa få soffan nerkissad och så. vovvarna har ett eget rum=) Och den andra vovven (9 månader) hade en perjor för två månader sen ungefär då hon kissade inne på nätterna. skurar självklart bort kisset så fort jag ser det men de är en gammal lägenhet med värdelöst golv. så om man inte vädrar varje dag så luktar det piss i hela rummet. de e äckligt! Har någon nått tips om hur man får bort lukten?:bow:

snart blir det ett barnrumm å då vill man ju inte gärna att de ska stinka hundpiss=/
 
Sv: få bort pisslukt?

tomatjuice funkar på det mesta.

annars kan du prova skunkkuren

bikarbonat +
väteperoxid+
liten snutt diskmedel
 
Sv: få bort pisslukt?

Häromi säljer nåt som heter Odurmute (stavning???) som funkar kanon bra o tar bort kiss lukt.

Annars :
Ättika?
 
Sv: få bort pisslukt?

Tänkte just gå in och svara ODORMUTE från Häromi, då jag såg att du redan tipsat om det. :idea:
Hursomhelst kan jag bara bekräfta, det finns inget bättre, det är ett pulver som man löser upp i hett vatten. Går bra att ha i blomdusch när den är färdigblandad. Spraya på utsatta platser.

Det lär t o m vara effektivt på skunklukt :banana:
 
Sv: få bort pisslukt?

Jag häller i en liten dutt med klorin i skurvattnet med såpa. Det tar bort lukten helt och hållet.
 
Sv: få bort pisslukt?

haha inte på mina hundars piss i alla fall. kör altid med klorin i.
 
Sv: få bort pisslukt?

eftersom två har svarat att häromis odormute är de bästa. så jag lör på de. ska bara se till å hitta nån annan som ska beställa från häromi så det inte blir så dyrt. tack för svaren!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp