Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bild kanske?skuggi skrev:Sorry, han hade bara en tyvärr
Men jag har fått hem min och provat, och den är
Både på unghästen och på de äldre
Har ju inte testat någon annan kapson, men jag tror nog att den är värd sina pengar faktiskt!
ja, det håller jag med om, och materialåtgången såg ju inte ut att vara jätteSTOR...Balderum Norr skrev:Det är säkert en bra grej det här men varför ska den kosta skjortan av den anledningen Eyolfur står namn för den? 500 kr hade varit mer rimlig. Det är samma sak med den utrustning inom NH som kända NH-tränare använder. Känt namn - dyr utrustning.
Balderum Norr skrev:Det är säkert en bra grej det här men varför ska den kosta skjortan av den anledningen Eyolfur står namn för den? 500 kr hade varit mer rimlig. Det är samma sak med den utrustning inom NH som kända NH-tränare använder. Känt namn - dyr utrustning.
sambaengi skrev:Jag gör likadant sedan många år men använder då sidepull eller en spansk cavasong. Dock måste jag erkänna att det ser ut som om man blir starkare med Eyjolfurs uppfinning och det behövs på vissa hästar. Sidepullen var utmärkt till min Silfur-Reynir som var signalkänslig och mycket samarbetsvillig och lyhörd medan den på en del andra inte alls har tillräcklig effekt och då är cavasongen effektivare. Jag hade gärna testat Eyjolfurs uppfinning som verkar vara som en korsning av cavasong och hackamore. Ser väldigt intressant ut. Eyjolfur är verkligen en härlig fritänkare som vågar gå över gränserna och blanda stilar samt plockar ihop godbitarna ur dem, vilket jag verkligen uppskattar! Jag är väldigt glad att jag kom i kontakt med honom redan i början av min islandshästridning.
marijaa skrev:ja, det håller jag med om, och materialåtgången såg ju inte ut att vara jätteSTOR...
Såg ut som om man med lite verktyg och en gnutta fantasi skulle kunna göra en egen kapson av en bygelnosgrimma...
skuggi skrev:Ja, visst är han UNDERBAR!
Jag bara SKA gå kurs för honom men lillhingsten!
Eyjolfur är KUNGEN!
Dessutom väldigt trevligt att han svarar på mail som tokiga fans skickar
Du kan få låna den när jag är klar med lillhingsten om du vill?