Extremt roliga hästbilder :D

Sv: Extremt roliga hästbilder :D

Här kommer bilder på min otroligt fotogeniska häst! ( jag tror det fattas en eller två kromosomer )

Några från mig! :)

2qs2ts8.jpg

9tgw13.jpg

bvtb5.jpg

/millan10

Hihi, svart sprayfärg för hår (sånt där man hade som barn på maskerad) och färg för ansiktsmålning :D

Work In Progress bilden? Kul att du gillade den ^^

Den här är nog den hon mest liknar en zebra på... inget showande :p
294139_190169954386570_100001807011203_449280_7612171_n.jpg

Jag älskar den här tråden! :bow: Så mycket roligt :rofl:

Det roligaste med den här bilden är att han "satt" såhär en lång stund innan han fortsatte att resa sig upp (han låg ned när jag kom in i hagen).
svntk8.jpg

Död häst??
2re2rk2.jpg

Hur kom det sig att du gjorde det? Var det för nått uppträdande, eller bara för att det var kul? :) :p

Konstprojekt, spelade in en film (How to make and break a zebra) tyvärr inte färdigklippt. Det var väldigt roligt, arabdamen tänkte så att det sprutade gnistor ur öronen, intressant att se hur hon hela tiden försökte förstå och kom på egna lösningar.

Åhh ännu en rolig tråd :)

här är några bilder på mina hästar, kanske inte SÅÅ roliga...

32859743.jpg

Det är så skönt att bli kliad på rumpan

32859744.jpg

trötter

32859745.jpg

denna kanske inte är jätte kul.. men sött när fölet är "under magen". dock ser stoet förfärligt ut kroppsmässingt..

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
293
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 504
Senast: Oknytt
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 761
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar