JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Extremt roliga hästbilder :D
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
emiraty
Startdatum
Startdatum
5 Feb 2010
Svar
Svar
1 352
Visningar
Visningar
497 626
Sv: Extremt roliga hästbilder
hahaha klockrent!
Vad har du målat ränderna med?
En sån snygging!
Några från mig!
/millan10
Hihi, svart sprayfärg för hår (sånt där man hade som barn på maskerad) och färg för ansiktsmålning
Work In Progress bilden? Kul att du gillade den ^^
Den här är nog den hon mest liknar en zebra på... inget showande
Hihi, tungan i mungipan... ser verkligen knasig ut
vilket jobb du måste ha lagt ned!!
Jag älskar den här tråden!
Så mycket roligt
Det roligaste med den här bilden är att han "satt" såhär en lång stund innan han fortsatte att resa sig upp (han låg ned när jag kom in i hagen).
Död häst??
I så fall har vi en till död häst här (eller snarare en strandad val och en mycket frågande häst)
Konstprojekt, spelade in en film (How to make and break a zebra) tyvärr inte färdigklippt. Det var väldigt roligt, arabdamen tänkte så att det sprutade gnistor ur öronen, intressant att se hur hon hela tiden försökte förstå och kom på egna lösningar.
coolt
Du får visa den när den är klar!
Åhh ännu en rolig tråd
här är några bilder på mina hästar, kanske inte SÅÅ roliga...
Det är så skönt att bli kliad på rumpan
trötter
denna kanske inte är jätte kul.. men sött när fölet är "under magen". dock ser stoet förfärligt ut kroppsmässingt..
*kl*
Lite rolig
Helt underbar!!! fick mig ett gott skratt! ( även om jag har typ feber och ont i varje del av min kropp, speciellt när man skrattar märkte jag :P )
Wow! Zebran är min favorit!
Hur lång tid tog det?
Vad häftigt! Ser verkligen ut som en zebra!
Här är min snygga... åsna?
*kl*
Livar upp tråden med en bild från idag
Gnägg
Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅
Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara...
Fritid
Hej på er!
Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Träning
Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh:
Tanken med tråden är att den kan...
Hästmänniskan
Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Tuggbensfavoriter
Övr. Hund Smakligt ben verkar många hundar uppskatta de nordiska tuggbenen med päls kvar, tex. Monster Hairy och Njords.
Hållbarare är tex...
Breen
Igår kl 23:53
Svar: 10
Visningar: 257
Hund
Vad heter den här?
Övr. Katt Min mamma hade två katter för många år sedan nu, dom hette Biggan och Ada :D
Seabaz
Igår kl 23:26
Svar: 68
Visningar: 3 442
Katt
Valp 2025
Övr. Hund Alla uppfödare jag känner inkl mig själv klipper klor på våra valpar 1 gång i veckan from v1. så dom flesta valpar är vana vid det
dobbis
Igår kl 22:45
Svar: 828
Visningar: 58 533
Hund