Sv: Extremt roliga hästbilder
Jag hoppas för hästens skull att du landade något så när mjukt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Veckans tabbe, på träningen i onsdags.
Berätta nu hur det där gick till?
Jag antar att det här var riktat till mig. Det var bara en kommentar. Det kan bli minst lika obehagligt för ryttaren om man landar fel efter ett sånt språng. Been there, done that. Dessutom fanns det en gång i tiden en hoppryttare, tror han hette Kevin Beacon eller något sådant, som såg ut ungefär så där över vartenda hinder. Ingen kontakt med hästen över huvud taget. Men det gick ganska bra ändå. Och hästarna verkade inte vantrivas alltför mycket. Det såg i alla fall väldigt roligt ut.Du andra, minns inte ditt nick. Det finns betydligt värre saker att göra mot en häst än att missbedöma en gång, och landa lite hårt.
Folk här på buke är så jävla duktiga, gör aldrig något fel själv. Konstigt att ni inte alla rider OS! Om jag nu skulle ha råkat landa lite hårt efter just det språnget hoppas jag att du anmäler mig för vanvård, för sånt är jag bra på! Vanvård alltså!
Dessutom fanns det en gång i tiden en hoppryttare, tror han hette Kevin Beacon eller något sådant, som såg ut ungefär så där över vartenda hinder. Ingen kontakt med hästen över huvud taget. Men det gick ganska bra ändå. Och hästarna verkade inte vantrivas alltför mycket. Det såg i alla fall väldigt roligt ut.
Lite ot men roger yves bost rider inte heller så jäkla bra
Jag har nått likvärdigt här, bortsett från att denna bilden skäms jag riktigt mycket över för det syns ju tydligt att jag håller all min balans i pållans mun.
Ursäkt då? Ja givetvis gick hon av alldeles för tidigt o dumma matte var inte alls med. (tack o lov var hon inte känslig i munnen)
Tror ni jag skulle kunna ställa upp med bilden som värsta stilryttaren eller?
Jag har nått likvärdigt här, bortsett från att denna bilden skäms jag riktigt mycket över för det syns ju tydligt att jag håller all min balans i pållans mun.
Ursäkt då? Ja givetvis gick hon av alldeles för tidigt o dumma matte var inte alls med. (tack o lov var hon inte känslig i munnen)
Tror ni jag skulle kunna ställa upp med bilden som värsta stilryttaren eller?