Sv: Extrem?

litet knapplån här då :angel:

Jag hade en häst e: Extrem och red på en sommar, oh herregud vilken underbar häst ! :love: :love:

jag har för övrigt ingen aning om ifall han fortfarande verkar inom aveln.

Såg att det var betäckningslicens löst på honom i alla fall... Någon som har hingskatalog med ägarens telefonnummer eller adress? Vill gärna ha tag på ägaren..... Vet att han var med i Hingsthållarnas katalog 2006 och den är hopplöst försvunnen.

Jag raderade inlägget med kontaktuppgifter, det är inte tillåtet att lägga ut sånt här!

jag tror han fortfarnde är i avel men är inte säker min häst är efter honom, hennes mamma heter Saltin Shot

Lite knapplån...
Var det inte Extrem så var så himla liten?
Någon som vet?

Enligt hingstkatalogen är han 156 cm i mkh och 155 över korset.
Inte sååå mini tycker jag!

är det möjligtvis eva petterssons Extrem ni pratar om? hingst född 87? Om så är fallet så kan jag säga att han fortfarande går som avelshingst...

hej jag har en häst efter extrem.
nån som vet vart man kan hitta bilder på honom skulle va kul att se. har förökt hitta på googel min finner inga,. :cry:

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
437
Senast: Pegasus63
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu har ny forskning kommit fram till ett sätt att mäta vilka SWB-hästar som kan komma att prestera bäst framöver inom hoppning och...
Svar
0
· Visningar
505
Senast: Gunnar
·
Kultur Varför har det blivit sådan extrem hype kring Taylor Swift? Jag förstår verkligen inte det
2 3
Svar
51
· Visningar
2 731
Senast: EmmaBovary
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10