Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad är en bra exteriör på en dressyr häst?
Ska hästen ha kort eller lång rygg?
Hur ska halsen se ut? Bogarna? Korset?
Bifoga gärna bilder eller länka till sida.
Drömpållen för mig ska ha: mkt väl ansatt hals, inte för grov ansättning till huvudet, väl liggande bogar, markerad manke men inte överdrivet, lagom lång rygg inte för lång=svag o svårare o samla och inte för kort då den blir stum, korset ska vara ngt sluttande, absolut inte rakt kors, haserna ska vara vinklade men d får inte bli för mkt för då blir dom svaga, långa kotor och långa ben med mkt luft under magen och naturligtvis högställd.. Konstigt att man då sitter med en tax, men han har i alla fall väl ansatt hals o sluttande kors.. Det är nog bara tyvärr så att jag nog inte skulle ha råd m drömpållen..http://www.blup.se/sv-SE/horses/04984054
Sir Oldenburg stämmer ganska bra in på min dröm exteriör.
Ekonomi & Juridik Jag upplever att en del av problemet med Folksams paket var oflexibilitet.
Varför ska jag betala snordyr vetvård inkl buköppning när...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.