B

Breedrost

Vad ska jag göra!? Tycker så synd om min gammla new forsest han har sol exem och är känslig för insekter så han går med exemtäcke och flughuva (kan inte ha exemhuva kliar sönder den på 2 dar på staket stolpar!) han har inga träd i hagen men skugga vi smörjer honom med helosan sol men det hjälper inte så han har fått små sår i pannan av exemet, jag vet inte vad jag ska göra han bara fårtsätter att klia sig på staket stolparna och det går ju inte att hjälpa, så snälla någon som har nått tips om tex: salva lr nått annat,så skulle jag bli jätte glad! :confused:

Sv: Exem!!!

Om du söker på forumet så hittar du massor av trådar om eksem.

Liknande trådar

Hästvård (risk för långt inlägg) Hej alla ni som har eksemhästar eller tips om sådana! Jag har en svensk halvblodsvalack på 4 år, han är...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 585
Senast: Jaag
·
Hästvård Lägger in tråden åt en kompis då det är hennes häst det handlar om. Hästen i fråga är en PRE född 2005, importerad från Spanien i...
Svar
5
· Visningar
2 571
Senast: Hoobes
·
Islandshäst Valde att lägga tråden här trots att den nog bör ligga på utrustning. Kändes som att ni här på islandshäst har bäst koll. Men moderator...
Svar
16
· Visningar
1 793
R
Hästvård Har haft min ponny i drygt ett och ett halvt år, han har nu fått ett hårt, ömmande och uppskaft "område" på rumpan, ett par cm till...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Randig_ponny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama