Sv: Eksemhäst, tips behövs!!!
Tror jag absolut inte att jag är ute och slirar, ännu mindre med fel person..
Vi talar om 2 helt skilda saker, boj nämner hur man löser det secundära synliga problemet. Jag diskutterar hur man undviker att få ett secundärt synligt problem genom att ta tag i den primära grundorsaken.
I slutändan så är väl alla av intresse att den enskilda individen inte ska utsättas för onödigt långvarigt lidande även om kunskap och forsknings analys går isär där i många fall.
Fast nu tror jag att du är ute och slirar med fel person, är det någon som är uppdaterad gällande det som finns ang eksem så tror jag det är Boj. I varje fall har jag inte hittat någon annan på detta forum som har haft mycket att tillföra när det gäller den biten, och så spatt förstås.
Tror jag absolut inte att jag är ute och slirar, ännu mindre med fel person..
Vi talar om 2 helt skilda saker, boj nämner hur man löser det secundära synliga problemet. Jag diskutterar hur man undviker att få ett secundärt synligt problem genom att ta tag i den primära grundorsaken.
I slutändan så är väl alla av intresse att den enskilda individen inte ska utsättas för onödigt långvarigt lidande även om kunskap och forsknings analys går isär där i många fall.