S
Sirisiri
Hon sa att de var väldigt pratglada. Det tycker jag är kul! Är så mysigt när de svarar när man pratar med dom! Min Wilma (finns tyvärr inte längre...
) var så, gick nästan att föra en konversation med henne! 
En mammig kisse har jag absolut inget emot!
Fast det är kul med sociala katter också! Siri charmar alla som kommer hit och hälsar på. Hon är jättesocial och vill bli klappad av alla och provar gärna att sitta i folks knä också. Hon får väl lära den nya kissen det då!
Fläcken, är det den på magen, eller var var det? Nåt med färgen? Jag tycker bara att det är bra, det gör faktiskt kissen lite billigare.
Jag är ju inte alla så mycket för utställningar och avel och så, vill bara ha en gosälskling till mig och en kompis till Siri. Men det SKA vara en Britt eftersom de är de finaste katterna som finns!
Fast jag förstår inte riktigt... Om det är mamman som har fel på färganlagen, varför har då min (snart!) kisse fått avelsförbud? Borde inte mamman ha det? Låt säga att jag skulle para min med en hane med en helt annan färg, kommer fläckarna att följa med iallafall? Nu är jag ute och svävar kanske, men jag har aldrig ens funderat på det här med kattfärger...
En mammig kisse har jag absolut inget emot!
Fläcken, är det den på magen, eller var var det? Nåt med färgen? Jag tycker bara att det är bra, det gör faktiskt kissen lite billigare.
Fast jag förstår inte riktigt... Om det är mamman som har fel på färganlagen, varför har då min (snart!) kisse fått avelsförbud? Borde inte mamman ha det? Låt säga att jag skulle para min med en hane med en helt annan färg, kommer fläckarna att följa med iallafall? Nu är jag ute och svävar kanske, men jag har aldrig ens funderat på det här med kattfärger...