Eviga väntan...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Sugerfree
  • Startdatum Startdatum
S

Sugerfree

Jag är redan trött på att vänta...Vi har en häst som är dräktig och ska föla nån gång i maj tror jag.. men det fölet ska någon annan ha. Sen efter att hon fått de fölet ska vi betäcka henne igen och de fölet ska jag ha. Jag vet inte hur jag ska klara av att vänta så länge! ;) Det är en väldigt lång tid tyckr jag:) någon mer som känner så?

Sv: Eviga väntan...

JAG!! Dock ska jag ha det fölet själv som, om allt går som det ska, ploppar ut i slutet av april. Men det är ju så länge till dess. Jag har redan köpt en fölgrimma. :p Den hängde ensam i hästaffären så jag kunde inte låta bli. :D

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
866
Senast: Freazer
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: Ketrawzc
·
Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
718
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 871
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10