JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Evelina segrade i internationella YR-debuten
Moderator
Hästnyheter
Den första internationella YR-tävlingen blev ett segertåg för Evelina Söderström och Weine. Två segrar toppades med en kürvinst och...
Hästnyheter
Den första internationella YR-tävlingen blev ett segertåg för Evelina Söderström och Weine. Två segrar toppades med en kürvinst och...
Hästnyheter
Det var nära medalj, men blev en fjärdeplats för juniorlaget i dressyr på EM. Evelina Söderström blev sjua individuellt i klassen i...
Hästnyheter
Evelina Tovek överraskade nog somliga när hon i går vann Global Champions Tours Grand Prix. Även sig själv. ”Jag skulle ju mest se och...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter i soffan nu och ska strax ge mig av till veterinären för att lämna in salukipojken. Idag blir det operation av två små...
Red_Chili
5 minuter sedan
Svar: 1 012
Visningar: 57 248
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Man använder såklart snäll färg. Det finns färg speciellt framtaget för djur och andra milda hårfärger. Jag använder directions som är...
Lyan
Idag kl 05:54
Svar: 1 749
Visningar: 169 152
Hund
Guldfasanerna
Svar: 1 433
Visningar: 121 914
Djur
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas...
Emma-pemma
4 minuter sedan
Födda-24
Avel Ja!
Lyckligtvis var inte veterinären särskilt bekymrad utan tyckte att läkning ändå skett, om än långsamt.
De trodde inte att detta...
prinsessfeminist
7 minuter sedan
Svar: 70
Visningar: 4 725
Avel
Hagstolpar
Anläggning För att jag vill ha hästen på insidan av staketet, små djur, och stora.
aglaonema
13 minuter sedan