Shaggy
Trådstartare
Just nu är jag rätt sur. För 2,5 år sedan bytte jag golv i min VV genom att beställa en skiva som skulle vara till släpvagnar. Skivan var något tunnare än standard men skillnadnen var liten. Nu har klistret börjat ge upp då det inte verkar vara vattenfast . I nuläget har jag altså två alternativ, byta golv igen eller byta transport.
Alternativ 1 känns lockande då det är det billigaste men jag har planerat att byta transport inom något år för att kunna dra bägge djuren samtidigt. Jag bör väl fixa alternativ 1 iallafall men frågan är vad jag kan få ut för kärran vid försäljning.
Frågan är då vad för släp ska man satsa på?
För mig finns två krav. Golvet ska vara i aluminium och totalvikten 2000 kg.
Det släp jag nu tittar på är Cheval gold classic. Jag har även googlat på de (få) andra tillverkare jag känner till men egentligen inte hittat något. Så vad finns det för intressanta släp i vettig prisklass?
Alternativ 1 känns lockande då det är det billigaste men jag har planerat att byta transport inom något år för att kunna dra bägge djuren samtidigt. Jag bör väl fixa alternativ 1 iallafall men frågan är vad jag kan få ut för kärran vid försäljning.
Frågan är då vad för släp ska man satsa på?
För mig finns två krav. Golvet ska vara i aluminium och totalvikten 2000 kg.
Det släp jag nu tittar på är Cheval gold classic. Jag har även googlat på de (få) andra tillverkare jag känner till men egentligen inte hittat något. Så vad finns det för intressanta släp i vettig prisklass?