Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men sjua. Jag hade tippat Benjamin skulle komma åtta. Fast nu är jag besviken, det var kul när han fick så mycket av juryn.
Nej, jag tyckte synd om honom. Han var så glad innan och han har gjort ett jäkligt bra jobb.Även om jag blev besviken på att han fick så många jurypoäng så var det desto roligare när det blev ett sånt antiklimax med folkets poäng
Nej, jag tyckte synd om honom. Han var så glad innan och han har gjort ett jäkligt bra jobb.
Det var väl knappast han själv som valde ut sig till att tävla i ESC?Jag ser det mer som att han lider av en brist på självinsikt som nu fick en koll på verkligheten.
Jag ser det mer som att han lider av en brist på självinsikt som nu fick en koll på verkligheten.
Det var väl knappast han själv som valde ut sig till att tävla i ESC?
Är inget fan av Benjamins varken musik eller stil men är inget större fan av skadeglädje heller!
Tycker han gjort ett bra jobb ändå! Han är ju ung och det är ingen lätt sak att ställa sig på scen inför miljontals tittare!
Så bedrövligt dåligt! Det handlar inte om musik längre kan vi konstatera. Dags att lägga ner?
Jag får vara nöjd med att svenskafolket gav 12 till Danmark.