Vet inte? Ändå tycker jag de skickar hyfsade låtar. Men det är kanske det som är grejen, att låtarna är för normala och inte sticker ut varken åt ena eller andra hållet?Har dom nånsin kommer ovanför botten 5 typ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte? Ändå tycker jag de skickar hyfsade låtar. Men det är kanske det som är grejen, att låtarna är för normala och inte sticker ut varken åt ena eller andra hållet?Har dom nånsin kommer ovanför botten 5 typ?
Vad var det som hände?Vad i helvete händer nu egentligen?
Samma här... Ärligt talat tror jag att jag skiter i resten. Det finns inte tillräckligt med vin för att jag ska titta klart.
Jag fattar inte varför jag kollar, är egentligen inte intresserad. Men det hör liksom till eller nåt.
Jag behöver mer vin.
Nej, det är så jävla tråkigt. Vi har det på lite i bakgrunden.Samma här... Ärligt talat tror jag att jag skiter i resten. Det finns inte tillräckligt med vin för att jag ska titta klart.
En idiot som tog sig upp på scen och jag tror han snodde mikrofonen från brittiska sångerskan.Vad var det som hände?
Förutom han som försökte bita henne.
Samma här... Ärligt talat tror jag att jag skiter i resten. Det finns inte tillräckligt med vin för att jag ska titta klart.
Jag tyckte även att ”Portugals sex and the city” kommentaren var väldigt onödigt. Det var ju däremot inte Sanna som sade.Sanna Nielsen har hunnit kommentera både sin vikt och sina rakade ben. Trist. Men fortfarande bättre än programledarkonstellationen. Horribelt!
Jaha oj då! Drama drama!En idiot som tog sig upp på scen och jag tror han snodde mikrofonen från brittiska sångerskan.
Serbien...jag gillar den, men det är nånting som inte stämmer...