EU-bidrag?

T

Tuki

Var kan man få information om olika EU-bidrag?:confused: Har t.ex. hört att om man har 10 får, kan man söka bidrag och liknande fall.

Men du måste ha bidragsrätter för Tackorna, för att kunna få bidrag för dina får först !

Mm, har börjat läsa på jordbruksverkets hemsida och reglerna är inte fullt så enkla. :crazy: Det kanske inte kan bli något bidrag :mad:

Har du 10 tackor och 10 bidragsrätter så får du väl Tackbidraget eller hur menar du :confused:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 458
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 858
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 337
Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 642
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30