Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Personen ifråga är avstängd med omedelbar verkan, står det. Fyra sidor längre fram i tidningen förekommer personen i en annons där SIF gör reklam för/rekommenderar utbildade id-kontrollanter och microchipmärkare. Hoppas att det är en redaktionsmiss. En person som blivit utesluten skall väl inte samtidigt marknadsföras/anvisas av SIF ?????
Det var klantigt av dem. Hoppas att det är en miss, eller så är det tyvärr så att det är ont om ID kontrollanter& chipmärkare och det därför är bra att ha honom kvar på den fronten. MEN är inte detta något som även veterinärer utför?
Hursomhelst verkar ju det lite lustigt att han får var a kvar på vissa fronter och inte är TOTALT avstängd. De kanske inte har hunnit ta ställning i alla frågor i frågan sas.
Ja nu är jag med: Det var väl den där historien om att personen ifråga hade gjort sååååååååå mycket för SIF att denne borde få fortsätta trots den här incidenten och att man från SIF:s sida kunde tänka sig personen välkommen tillbaka efter avstängningen
Finns Islandshästen (tidningen) att köpa i en välsorterad pressbyrå
ja vad bra att man nu fick reda på vem det var ...vet vem han e och han bor inte så långt från mig har träffat han och man tycker han verkar redig ...men man ser vad fel man kan ha . Starkars häst!!
Han har ju sin hingst tillsalu...läcker skäck. Tycker att det är otäckt, har åkt förbi orten där han bor många gånger på sistone och nu kommer man ju inte precis att bara tänka på Astrids Emil och hans hyss när man kör genom orten. På ett vis är det synd, hur stor chans är det nu att Tyr någonsin kommer till Sverige igen...
Hästmänniskan
Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.