Etikettskrivare till skörden

Luff

Trådstartare
Jag vill göra etiketter till mina skördar. Till burkar, flaskor och bag in boxpåsar. Är det någon som kan rekommendera en vettig skrivare där etiketterna är lätta att köpa. Gärna färg. Budget ca 1500. Verkar vara vissa skrivare där tekniken är knepig. Så det behöver vara okomplicerat.

Jag vill göra etiketter till mina skördar. Till burkar, flaskor och bag in boxpåsar. Är det någon som kan rekommendera en vettig skrivare där etiketterna är lätta att köpa. Gärna färg. Budget ca 1500. Verkar vara vissa skrivare där tekniken är knepig. Så det behöver vara okomplicerat.
Jag har denna. Okomplicerad och enkel. Blir snygga, klassiska etiketter också. Brukar köpa ny rulle på Clas Ohlson när den tagit slut. Hela maskinen kostar typ 200kr.
10a85451-1074-4dda-b12c-0835c991f2d7.jpg

På jobbet använder vi Dymo 160 som ligger runt 600kr i inköp. Där kan man ändra teckensnitt, storlek osv så mycket mer möjligheter än med Dymo Omega, dock inte lika snygga etiketter.

En digital dymo hade jag siktat på om du har den budgeten. Fördelen är att du, åtminstone på modellen jag använt i jobbet, kan skriva flera likadana etiketter utan att behöva "skriva" in dem gång på gång. Kokar du 10-20 burkar sylt/gång eller vad du nu gör är det ju en stund man spiller på att skriva in manuellt. Åtminstone jag har alldeles för lite tid och behöver hitta sätt att göra saker snabbare 🫣

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
242
Senast: Unafraid
·
Trädgård & Växter Har ca 6 m rabatt (runt 0.5 m bred) som jag ska plantera blommor i. Kan ingenting om trädgård och är inte så intresserad men vill ha...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 584
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 747
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama