Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brukar ni anlita något sånt till era hästar? Av vilken anledning? Tycker ni att det har hjälpt, eller är det något som ni bara tycker är bluff och båg? (tänker mer på kiropraktik tex, massage tycker nog de flesta är skönt)
Som jag skrev så syftade jag inte på just massage som bluff och båg. Det är nog de flesta överens om att det är väldigt skönt och bra för kroppen sålänge det görs på rätt sätt. Kiropraktik däremot (som jag tog som exempel gällande bluff och båg) finns det ju väldigt mycket motstridiga tyckanden om. Vissa anser ju att det är jättebra och att de blivit hjälpta, och andra menar att det inte finns något som heter låsning eller vad de nu kallar det. I alla fall inom humansjukvården är det ju så, och kiropraktik räknas väl i sverige som alternativmedicin som många inom den traditionella sjukvården sätter sig emot som just bluff och båg.
Skönt att höra att det hjälp er! Får man fråga om hästen hade något problem och i så fall vad, eller om ni behandlar i förebyggande syfte?
När det gäller häst har många kliniker kiropraktor ansluten för behandling, så var i från har du fått att det är bluff och båg? Trodde nog att vi passerat den eran.
Boj kiropraktor på häst.