ESC 2013 - FINAL - We are one!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare voltis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 349
  • Visningar Visningar 21 143
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

Mycket möjligt, men jag får omformulera mig: varför just dom kjolarna? :D jag tänker också på fotbollsdomare eller möjligen rugbyspelare :D

Har läst att Ukraina blir bättre när man hört låten ngr gånger, men jag tycker fortfarande att den är konstig och utan "röd tråd" genom låten.

Ukrainas låt är sådär. Dessutom stör det mig lite att de haft den långe snubben med som något sorts jippo.

Italien: Känns som man hört denna låt 100 ggr innan, vanlig italiensk smörsång. Men kostymen är onekligen snygg!

KL

Armeniens sångare har det mest uttryckslösa ansikte jag nånsin skådat. Hade Tyra Banks uttalat sig om detta hade det förmodligen låtit ungefär "You have no power in your face, make the face work with your body!"

Näe... Ungern är värre!

Störde mig på att han bara stod rakt upp och ner, utan kroppsspråk i början, men det blev bättre när låten kom igång. :)

Det stör jag mig också på. Hörde en intervju med honom och han sa att han var stolt över att få vara med, att hans längd ger så mkt problem att han var glad att den kunde ge honom ngt roligt också. Vara med i eurovision är en stor dröm för många i Ukraina. Så även om jag Tucker att dom utnyttjar honom verkar han inte ta det så själv.

Jag kan förstå hans tankar men just det här med att han under hela veckan burit runt på sångerskan känns knepigt.

Har tippat Norge som 3:a, tror åtminstone den kommer in på topp-5. Stark låt och sångerska!

Italien kändes varken nytt eller fräscht. Men kostymen var iaf tjusig!

Norge är okej men den fastnar inte riktigt.

Liknande trådar

Äldre Ikväll kl 21:00 smäller det, semifinal 2 i Eurovision song contest drar i gång!! 17 artister tävlar om de 10 återstående... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 935
Senast: Penny Lane
·
Äldre Ikväll kl 21 på svt 1 startar då äntligen Eurovision Song Contest 2013 - och den tar plats här hos oss i Sverige! Loreen tog hem... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 138

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vem kör och varför?
  • Vad gör vi? Del CCX
  • Kaffebryggare

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka