Ert bästa torrschampo?

aemaria

Trådstartare
Som nybliven tvåbarnsmorsa kan jag kallt konstatera att ribban för den personliga hygienen har sänkts drastiskt :yuck: hårtvätt är lyx i dessa dagar. Behöver köpa torrschampo men som med alla skönhetsprodukter är det ju en djungel! Nån som kan rekommendera något bra, ej svindyrt för brunt hår?

Jag älskar REF. Gillar inte alls Batiste, det bara funkar inte med mitt hår. Men REF får mitt hur att se så himla himla fint ut.

Jag tror man får prova sig fram faktiskt.

Jag har gått över från Batiste till löwengrip torrshampoo, luktar kola. Batiste blev jag besviken på på slutet. då det bara kommer luft och inget pulver när man sprayar. löwengrip är riktigt bra!

Batiste helt klart. Billigt och bra, verkligen prisvärd!
Använder den för brunt hår och ibland tropical.

@_FiA_ Det är väl för att den tagit slut kanske?

Har bara testat Löwengrip och är nöjd, så pass att jag väntar hem andra flaskan med posten typ idag :)
Jag har lightvarianten.
Väldigt känslig hårbotten för alla medel som landar på den och den har inte reagerat. Provade lite hemma hos syrran innan jag vågade mig på att köpa en egen flaska och det funkade.

Jag tycker att Lykos egna är helt ok. Har kört den ett tag nu.
Batiste är ju effektiv men den är väldigt pulvrig, inte helt nöjd där.

Ska nog testa ngt nytt nästa gång. Löwengrip låter ju lovande utifrån vad ni skriver här!

Batiste helt klart. Billigt och bra, verkligen prisvärd!
Använder den för brunt hår och ibland tropical.

@_FiA_ Det är väl för att den tagit slut kanske?
Det skulle man kunna tro :p men det har varit flaskor som är använda en gång. Så jag har ingen lust att lägga ut mer pengar på batiste när man riskerar att få felaktiga flaskor med för lite produkt i.

Jag tycker att Lykos egna är helt ok. Har kört den ett tag nu.
Batiste är ju effektiv men den är väldigt pulvrig, inte helt nöjd där.

Ska nog testa ngt nytt nästa gång. Löwengrip låter ju lovande utifrån vad ni skriver här!

Jag har eksem i hårbotten och använder till vardags bara fungoral schampo från apoteket så blev glatt överraskad att jag kan använda Löwengrips torrschampo dom dagar jag inte hunnit tvätta håret eller inte hinner och vi ska iväg. Det går givetvis inte om eksemet kliar eller är varmt men har man då en hyfsat normal hårbotten så tror jag nog man blir nöjd över torrschampoot. Jag är det iaf och glad det finns ett alternativ till mig med :)

Jag gillar Aussie. Har gått över från Batiste till Aussie. Har blond hår så vet ej hur det fungerar på brunt hår.

Vad kostar en flaska Löwengrip?

Jag gillar Aussie. Har gått över från Batiste till Aussie. Har blond hår så vet ej hur det fungerar på brunt hår.

Vad kostar en flaska Löwengrip?

109 kr för 250 ml på apotea. Priset ligger däromkring +10 kr beroende på var du handlar. Något dyrare än sina konkurrenter ni nämnt här men jag använder även deon+hårsprayn därifrån å passar på att köpa när märket har köp 3 betala för 2, vilket händer titt som tätt.

Jag använder och är nöjd med Aussie, men är dels blond o har inte så mycket att jämföra med så det är kanske inte till så mycket hjälp :p

Inte provat Batiste för jag tycker det luktar hemskt.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 828
Utrustning Finns många dragbilstrådar, men de flesta handlar om långt nyare bilar än vad som lär vara aktuellt för mig nu. Så. I dagsläget är jag...
Svar
9
· Visningar
2 293
Senast: Liten
·
Hemmet Buke brukar ju ha svar på allt så jag tänkte bolla lite med er :) Jag och sambon köpte ett jättefin hus för ett tag sedan, samma dag...
Svar
19
· Visningar
2 787
Senast: Draumsyn
·
C
Övr. Katt Ibland blir man lite orolig över den kunskap som finns gällande foder till sin katt.. Jag har skrivit en liten artikel som jag tänker...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 002
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve