H
hemligaja
Behöver snabbt få veta hur det fungerar med försäkringsbolag och ersättning för Aspergers syndrom och ADD, med hänsyn till mitt barn så har jag valt att försöka vara så anonym som möjligt. Har blivit kallad till försäkringsbolaget som ska betala ut närmare 90 tusen kr, ett engångsbelopp för medicinsk invaliditet. För försäkringen som jag har,medlembarn. Den har begränsningar som inte täcker in de diagnoser som mitt barn har och lämnar inte ersättningar för vårdbidrag eller ekonomisk invaliditet.(vad det nu innebär?)
Berättade för en kompis att jag skulle till försäkringsbolaget och hon avrådde mig att acceptera deras erbjudande och att ett engångsbelopp var rena lurendrejeriet. Hon rådde mig att vända mig till en advokat. som skulle föra mitt barns talan. Vad gör jag??
Berättade för en kompis att jag skulle till försäkringsbolaget och hon avrådde mig att acceptera deras erbjudande och att ett engångsbelopp var rena lurendrejeriet. Hon rådde mig att vända mig till en advokat. som skulle föra mitt barns talan. Vad gör jag??