Error på Putfile! Datakunnig får gärna hjälpa mig!

Terja

Trådstartare
Jag får detta felmeddelande när jag ska registrera mig:

ERROR: Error: We regret we are not currently accepting uploads from your region at this time.

Varför går det inte? beror det på mitt bredband?
 
Sv: Error på Putfile! Datakunnig får gärna hjälpa mig!

Men det är ju första gången jag går in på sidan för att registrera mig. Hur kan jag vara bannad då?
 
Sv: Error på Putfile! Datakunnig får gärna hjälpa mig!

Kanske nån annan som varit inne... nej skämtåsido det kan vara brandväggen, cookies you name it. Vet inte hur det är med just den sidan men brukar vara det som strular när man får såna meddelanden. Kan vara tillfälligt bara också.
 
Sv: Error på Putfile! Datakunnig får gärna hjälpa mig!

Ok. får prova en annan dag helt enkelt! Tack för svaret! :)
 

Liknande trådar

Äldre Jag hittade denna idag när jag loggade in på ett av mina mailkonton: "TAX RETURN FOR THE YEAR 2013-2014 RECALCULATION OF YOUR TAX...
Svar
3
· Visningar
1 029
Senast: sthu
·
Övr. Hund http://www.dogster.com/lifestyle/10-naughtiest-dog-breeds Vad säger ni om det? What Are the Characteristics of a Naughty Dog...
Svar
8
· Visningar
1 832
Senast: Sparkling
·
Ekonomi & Juridik Jag är nyfiken på era åsikter om detta mail, själv får jag en dålig vibb av att det är en bedragare på gång igen! Har en tävlingshäst...
2
Svar
23
· Visningar
4 253
Senast: Hailey09
·
J
Ekonomi & Juridik Hej :) First of all, sorry about this English topic on a Swedish forum! But my Swedish language skills are not yet good enough for me...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 253
Senast: krocket
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp